StarOffice 5.0

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Neděle Listopad 8 00:32:12 CET 1998

Hi,
	zda se mi ze to beha o neco rychleji nez predchozi verze, ale co se
tyka klavesnice, tak pravdepodobne zustali pri starem :(

Zrovna jsem udelal novou instalaci RH5.2 a nechtel jsem do systemu michat
XKB_forced (zda se ze v nove verzi jej ani nebude potreba). Bohuzel na
SO5.0 to neplati a nezabrala ani kabiho LD_PRELOAD knihovna - ovsem zde jsem
dosahnul alespon toho ze znamenka s carkou funguji, ale hacky se nedaji
napsat ani pres mrtvolu ...

Podarilo se vam s tim dosahnout lepsiho vysledku?

BTW: zda se ze zmenili firmat SO BASIC, takze v teto verzi nelze
nainstalovat CPcode ...

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---