nastroj pro kresleni map siti

Michal Zejdl zejdl na suas.cz
Pondělí Listopad 9 07:10:21 CET 1998

Preji dobry den,
	hledam nejvhodnejsi prostredek (pod GPL) pro dokumentaci podnikove site
na intranetu (klikaci obrazky gif).
	Program tkined, ktery pouzivam pro spravu site, se neda pouzit, protoze
po konverzi .tki -> .ps (tkined) -> .gif (convert) to neni ke koukani
(ztraceji se cary).
	Zatim jsem si vybral xfig, ktery ovsem neumim donutit, aby pouzival
ceske fonty. Take si v nem musim nakreslit obrazky sitovych prvku,
protoze prace s obrazky v nem neni pro mne ono (neustale Redraw) a
vracim se tim ke stejnemu problemu, jako u programu tkined - po exportu
.fig s nejakymi obrazky (.xpm) do .ppm a pak .gif (convert) to neni
takove, jako na zacatku.
	Alternativa meho sefa je Visio, kvuli kteremu bych si ovsem musel
sednout k Win95, coz IMO neni nutne.
	Program xfig se mi libi a budu ho rad pouzivat. Jen se ptam, zda
neexistuje lepsi cesta k cili. Dekuji za odpoved(i).
--
Ing. Michal Zejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.			tel.: +420 168 64-5418