uvolnovani pameti

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Listopad 9 20:01:02 CET 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> Hmm? Ja jsem takove problemy nikdy nemel (i kdyz priznavam, ze ted jsem
> delsi dobu nemel potrebu ccmalloc nebo cokoli podobneho pouzivat).

Zatim nejvetsi uspechy jsem mel s Electric Fence. Ostatni zde zminene programy
mi bud nefunguji nebo delaji zhruba totez jako Efence bez nejakych dalsich
vyhod. Je fakt, ze s Efence jsem v zasade spokojen, takze jsem jenom chtel
zkusit, jestli jine knihovny nenabizi neco navic...

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz