RedHat 5.2 na Sparc

Pondělí Listopad 9 20:00:23 CET 1998

Ahoj,

mam v praci UltraSparc (workstation Ultra 5) s nainstalovanim Solarisem,
ktery tam musi zustat. Ale je tam 4 GB disk a 2.5 GB je pouzito na
domovske adresare, ktere se stejne v zajmu nezblazneni se mountuji
pres NFS na vsechny stroje z centralniho Linuxu (Intel). Takze mam
2.5 GB partition navic. No co s ni? Recnicka otazka - Linux, samozrejme.
Stahnul jsem si RedHat 5.2 for Sparc, ale ouha - nedokazu nabootovat
na tom Sparcu z diskety, po siti, nijak... proste to porad bootuje
z disku a nevim jak to zmenit. Idealni by bylo prinutit to bootovat
z diskety. Dalsi instalaci pocitam ze udelam pres NFS. Poradite mi
nekdo jak tu potvoru donutit nabootovat z diskety? Pokud pridate
dalsi obecne rady na co si mam dat pozor a co se mi bude hodit, nebudu
proti.

Diky,

Leos