RedHat 5.2 na Sparc

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 9 23:49:19 CET 1998

Leos Bitto Mon, Nov 09, 1998 at 08:07:11PM +0100 pise:
> Ahoj,
>
> mam v praci UltraSparc (workstation Ultra 5) s nainstalovanim Solarisem,
> ktery tam musi zustat. Ale je tam 4 GB disk a 2.5 GB je pouzito na
> domovske adresare, ktere se stejne v zajmu nezblazneni se mountuji
> pres NFS na vsechny stroje z centralniho Linuxu (Intel). Takze mam
> 2.5 GB partition navic. No co s ni? Recnicka otazka - Linux, samozrejme.
> Stahnul jsem si RedHat 5.2 for Sparc, ale ouha - nedokazu nabootovat
> na tom Sparcu z diskety, po siti, nijak... proste to porad bootuje
> [...]

otazka zni: nabootvat pro instalaci nebo pro bezici system ?

a) pro instalaci staci dat Stop+A a napsat do PROMu:  boot net nebo boot
floppy

b) pozdeji to lze nastavit v /etc/silo.conf

v cem je problem ? (posilam kopii na sparclinux na gvid.cz)

milan
Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63