StarOffice5.0

mach mach na internet.sk
Úterý Listopad 10 08:50:28 CET 1998

- Registrace jde i postou. Dokonce pri on-line mi to vyhazuje chybu :-(
- Bez ni to jede, ale jenom 30 dnu. Co se deje potom - nevim.
- mam AMD K6-200, 64 MB a jede to v pohode. Pravda start je trosku
pomalejsi, ale ono to ma snahu nahrazovat uplne vsecko - File manager,
Browser, Officove veci - proste vse. Rychlost po startu uz jde. Kdyz jsem se
dival na pamet (orientacne) tak je to tak-tak. Tu a tam si dokonce sahne do
swapu. Ale ja jedu pod KDE, coz je taky zrout RAM.

Jinak je to ale spica.
---
-mach-