Start aplikacie v X

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Listopad 10 11:17:09 CET 1998

On Tue, 10 Nov 1998, Michal Vadila wrote:

> Neviete nahodou niekto ako by som dosiahol to aby mi
> aplikacia ktora sa prave spusti nevzala aktivne okno ?
>
> Teda ak napr. pisem v jednom okne a medzitym mi nabehuje nejaka aplikacia
> a naraz zistim, ze pisem do okna prave nabehnutej alikacie.
> Cize aby mi terajsie aktivne okno zostalo i po vytvoreni noveho okna ?

Kdybyste v souboru "/etc/X11/AnotherLevel/fvwm2rc.defines.m4"
odkomentoval "define(`FOCUS_FOLLOWS_POINTER')", fokus by vam zustaval tam,
kam ukazuje kurzor mysi. Jestli to jde udelat i pri implementovane funkci
ClickToFocus nevim.

Zdravi Jaroslav Honsa.