RedHat 5.2 na Sparc

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 10 13:27:21 CET 1998

Leos Bitto Tue, Nov 10, 1998 at 10:28:40AM +0100 pise:
> Milan Sorm (xsorm na informatics.muni.cz) wrote:
> :
> : otazka zni: nabootvat pro instalaci nebo pro bezici system ?
> :
> : a) pro instalaci staci dat Stop+A a napsat do PROMu:  boot net nebo boot
> : floppy
> :
> : b) pozdeji to lze nastavit v /etc/silo.conf
> :
> : v cem je problem ? (posilam kopii na sparclinux na gvid.cz)
> :
>
> Diky,

> [...]

je tam jedna drobnost, ktera je jina (parametr tusim delay=00) ktera muze
vest k tomu, ze se nedari nabootovat.

ale to je jiz nad ramec linux na muni.cz, patri to do sparclinux na gvid.cz

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63