StarOffice 5.0 a lat2

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Úterý Listopad 10 13:43:56 CET 1998

Jan ONDREJ (ondrejj na intrak.tuke.sk) wrote:

> Mne to ide super. Lat2 fonty a sk klavesnica.

Bez aplikace XKB_force? Pod jakou distribuci? Je docela mozne, ze jsem si
nejak poskodil instalaci X11, protoze jsem omylem nad cerstvym RH-5.2
spustil instalaci XKB_forced ... pak jsem prochazel instalacni script a
vsechny zmeny uvadel do puvodniho stavu, ale je mozne ze jsem na neco
zapomnel ... je docela mozne ze mi neco uniklo ... Cestina v xtermu i v
jinych programech mi funguje, ale SO-50 mi z klavesnice vezme jen znaky s
carkou a nepodarilo se mi dostat tam zadny znak s hackem (ani pres mrtvolu) ...

http://www.intersoft.cz/linux/soffice/cpcode.html

> 		Cau.
> 					SAL

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---