Hash

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Listopad 10 20:33:19 CET 1998

Zdravim,

nevite nekdo o nejake knihovne, ktera implementuje hashe v C? Ja vim jenom o
glib z GTK, ale ta ma hrozne mizernou dokumentaci (alespon tu co je na webu, o
jine nevim).
Mam na ni takovehle pozadavky:
a) rychlost (nejlepe takova jako v PERLu)
b) slusne zachazeni s pameti
c) indexy jsou stringy
d) obsah muzou byt jenom integry
e) musi zvladat rychle pracovat s cca 20.000 polozkami
f) hash musi jit setridit podle hodnot, pripadne klicu, ale to neni podminkou
(trideni si klidne zajistim sam, ale musi to byt snadno realizovatelne)

Neco jsem zkusil napsat sam, ale je to cca 20x pomalejsi nez PERL.
Prosim, neradte mi, abych si to vytahl ze zdrojaku PERLu. Diky.

S pozdravem
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz