Lze programu awk zadat na pozici vzorek promennou? Jak programu find omezit adresare?

Frantisek Sousdik fsousedik na atlas.cz
Úterý Listopad 10 23:58:33 CET 1998

  	awk ma jeste jednu moznost:
	$ awk --help
	..
	 -v var=val
	[++] Copak je rozdil mezi takto zadanou promennou a vyexportovanou promennou?
	A stejne, spatne predana promenna neni muj problem, predanou ji mam dobre, zkousel
	jsem.
	..
	Nastavi se promenna v awk.
	--
	--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

> Pouzivam fintu s vytvorenim souboru shellem:
>
> #!/bin/bash
> export HLEDANY_RETEZEC=bla,bla,bla
> echo "IGNORECASE=1" >/tmp/$$
> echo "/<HR><STRONG>/ {nextfile}" >>/tmp/$$
> echo "/"${HLEDANY_RETEZEC}"/ {print FILENAME;nextfile}">>/tmp/$$
[++]  Zkousel jsem, nefunguje.

> awk -f /tmp/$$ jmeno_souboru
> rm /tmp/$$

Ked uz nie perl tak radsej takto:
[++]  Bohuzel, zatim neumim.

awk 'IGNORECASE1 /<HR><STRONG>/ {nextfile} $0 ~ HLEDANY_RETEZEC {print
[++]  Prece v teto konstrukci se bude hledat HLEDANY_RETEZEC, ale ja chci hledat
$HLEDANY_RETEZEC, ktery naplnim z parametru a pak vyexportuji neb podobne.

FILENAME; nextfile}' \
HLEDANY_RETEZEC='blablabla' *.txt
(vsetko na jednom riadku moze byt)
[++]  To je mim cilem.

Inak aj <HR><STRONG> nemusia byt tesne pri sebe a mozu byt velke/male ... takze aj to
treba zohladnit.
[++]  Diky za upozorneni, ale male/velke resi IGNORECASE a zbytek zkusim poresit.

Frantisek Sousedik
Dukelska 7
74801 Hlucin, Czech Republic
Tel.: 420 069 9742073