Pthreads, select, pthread_cond_wait

Peter Stibrany cipso na gjh.sk
Středa Listopad 11 08:38:02 CET 1998

On Tue, 10 Nov 1998, Vladimir Michl wrote:

> Pokud vim, tak nic takoveho nepujde. Osobne bych to nejak rozdeli, a udelal
> jedno vlakno, ktere bude data ziskavat ze site. Ostatni vlakna by pak
> ziskavali informace od nej.
>

> 				Vlada Michl

Dobre teda, prvy problem je asi vyrieseny, je to celkom zaujimavy napad.
Avsak, natrafil som na dalsi problem. Ako debuggovat thready? Hladal som po
Nete a nasiel som nieco ako GDB patch*, ktory by mal zvladat LinuxThreads
(pokial som to pochopil, tak glibc2 pouziva nejaku modifikovanu verziu
LinuxThreads). Ztiahol som balik pre redhata, nainstaloval na mojho debiana
;-) A skusil som pouzit nove gdb na moj program. Gdb sa dostalo do fazy, ze
chytalo signaly ktore robili thready (SIGUSR1), ale moje thready neodhalil.
Vlastne robil presne to iste, ako neopatchovane gdb.
Mozno robim nieco zle. Ale iste je, ze dane gdb, ktore by to malo zvladat
to, co (u mna) nezvlada. Mozete mi poradit iny debugger, alebo binarku pre
Debiana (je pravda, ze Redhatovska binarka nesla najprv pustit, lebo chcela
libtermcap.so.cislo, ale rucne som ju zeditoval aby chcela libncurses.so, a
ona sa rozbehla... problem v tomto by som vsak nevidel).

* modifikovane gdb pre redhat bolo na http://odin.appliedtheory.com/

Peter -Cipso- Stibrany