Driver Sitove Karty

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Listopad 11 08:49:27 CET 1998

> To zatim neresim. Jde mi pingnout na 127.0.0.1, ale ne uz na mou
na 127.0.0.1 pojde pingnut aj ked nebudete mat sietovu kartu :-)
myslim, ze to tak slape aj na winoch
> Do toho souboru /etc/sysconfig/network bych mel podle dokumentace
> dopsat ty prikazy "ifconfig" a "route". Ale když jsem si do nej pridal
> pauzu:
ste si isty ze to tak je ?
lebo siet sa pusta scriptovo pocinajuc shellovym scriptom ifup.
Nastavenia sa nacitavaju z /etc/syscomfig/network a potom z nastaveni
jednotlivych interfaceov /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0 atd.
Preto sa mi vidi divne, ze by fungovali vlastne prikazy zadavane do tohto
shellu. lebo pokial viem sa nacitavaju s tade iba premenne.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/