myska v Hamm

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Středa Listopad 11 12:06:50 CET 1998

Nazdar!

> Zkontroluj /etc/gpm.conf , link v dev na mys,...

	Ono, one, stalo sa. Je tam presne ta konfiguracia, ako pri zadavani
v gmpconfig. Ked spustim gpmconfig, nic nemenim, v podstate len
odtukam enter-om moznosti ponukane (natiahnute z gpm.conf) a ked
vypise 'test', zacne vsetko fungovat. Aj v Xwin. Ale ked killnem gpm
(gpm -k) a znova ho spustim s tymi istymi parametrami (gpm -t bare -b
1200 -m /dev/ttys0), tak to fungovat prestane. Ono mys je original
m$.

	Zatial som to "vyriesil" tak, ze som si opravil staru mys a pouzivam
tu :(.

	A co myslis pod 'skontrolovat /dev' ?'

Diky,
	Miro.