Ako pridat uzivatela ?

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Středa Listopad 11 13:02:37 CET 1998

On 11 Nov 98, at 12:28, martin pilka wrote:

> mal som podobny problem pri RH 5.0
> vysriesil som to tak, ze som po pridani usera urobil este
> passwd new_user
> a uz si nepamatam, ale tusim som setol prazdne heslo. pomohlo to.
>
>    bye axs

Kdyz tak na to koukam, nespravi se to zadanim pwconv5? Jeste nez to
zadate, kouknete, jestli mate soubor /etc/shadow, pokud nemate, tak to
nepoustejte.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pokrok je realizace utopii.