RedHat 5.2 na Sparc

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Listopad 11 15:28:03 CET 1998

Leos Bitto Wed, Nov 11, 1998 at 02:48:09PM +0100 pise:
> Ahoj vsichni,
>
> tak uz jsem se dostal takhle daleko:
>
> ------------------------------
> ok boot floppy
> Boot device: /pci na 1f,0/pci na 1,1/ebus na 1/fdthree  File and args:
> Bad magic number in disk label
> Can't open disk label package
>
> Can't open boot device
>
> ok
> ------------------------------
>
> ok je prompt ktery dostanu kdyz pri bootovani drzim Stop+A, napisu
> boot floppy, disketova mechanika cosi udela a pak to napise to co
> [...]

a. tohle patri do sparclinux na gvid.cz
b. vypada to divne. ta disketova mechanika nekdy fungovala ? neni to jen
   strcena peckova bez preswitchovani ? ja si ji na svuj domaci sun vyrabim

    dd if=boot.img of=/dev/fd0   (treba na linuxu)

   a boot floppy v PROMu me funguje

c. zkusil bych to s tou siti - nekde si rozjedte tftp, dejte tam
   tftpboot.img a pak v PROMu boot net. to mi doma taky funguje pekne.

d. posilam tenhle mail do sparclinux na gvid.cz, tam jsou lepsi odbornici.

m.s.

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63