Dobry disassembler do Winu

SadMan gabor na amos.sdjls.uniba.sk
Středa Listopad 11 23:10:55 CET 1998

On Wed, Nov 11, 1998 at 10:19:13PM +0100, Zdenek Kabelac wrote:

> ten je doslova ubohy (buble) - zajimave vypadajici byl (w32Dasm) ale jen
> z toho pohledu, ze dobre poznal debug symboly naopak zcela ignoruje
> retezce,
> cimz na cloveka vypada milion radku s nesmyslnymi instrukcemi

osobne mam z w32dasm iny pocit co sa tyka stringov, ale ked myslite...
druha alternativa, ktora prichadza do uvahy je IDA...
ale na stringy sa mi zdal vzdy lepsi w32dasm... (btw aku verziu pouzivate?
moja je 8.93)

neviem ci vam IDA pomoze, ja tieto disassemblery pouzivam na trochu ine
ucely ;-)

						BYE, SadMan