novy nadsenec Linuxu

Ivan Vecera xvecera na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 12 05:01:02 CET 1998

Robert Follner wrote:

> [...]
> Vzhledem k tomu, ze pises z MUNI, tak asi nebude problem odchytit
> odbornika nekde na chodbe. Na MUNI (zvlaste na informatice) pouziva
> linux kazdy druhy a KDE ma kazdy ctvrty :-) .
> Jinak by bylo dobre napsat, co pouzivas za distribuci linuxu.
> Pokud je to RedHat, pak je dobre pouzit soubory typu
> kde*.rpm, ktere najdes na ftp.fi.muni.cz .
> Jinak je velmi zadouci si precist prislusne README ke KDE.
> Tam je nejake doporuceni poradi instalace jednotlivych baliku.
> Dale je mozne stahnout zdrojove soubory a kompilovat...
> Ale, to bys pak musel precist trochu vic textu.

Osobne bych spise doporucoval zdrojove baliky, a zkompilovat si to
sam... Navic KOffice jeste neni oznaceno jako stable, tak bych tem
RPMkum moc neveril. Zde se vyplati brat posledni verze pres CVS.
Jinak je pro KOffice potreba jeste zkompilit corbu (mico) ... na kompi-
lovani tohoto baliku vrele doporucuju aspon 48MB RAM a i tak
kompilace na P166 trva asi 1,5 hodiny. Jinak na KDE je vhodne mit
_aspon_
32 MB RAM, ovsem kdyz vemu jeste provoz KOffice a rekneme jeste Netscape

tak spis 48 lepe 64 MB.

Cera