Problems with Rehdat-5.2

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 12 10:50:05 CET 1998

  Vazeni Linux-experts,

pri instalaci redhatu-5.2 se mi objevily tyto problemy:

1. mnoho aplikaci mi chodi implicitne cernobile. Napriklad midnight, nebo
highlight ve vi je take pouze bily. Kde mohu nastavit, aby mi implicitne
vsude chodili barvy a nemusel jsem psat na kazdou aplikaci alias s
colorem?

2. Pod X-y mi chodi cestina celkem dobre. Akorat kdyz spustim treba
netscape-composer, tak mi funguje vsechno, jenom nem u s krouzkem. Ma
nekdo podobne problemy, prip. jak je vyresil?

3. problem je ten, ze pokud se prihlasim jako root a spoustim mc, a pak se
nekam ftp-nu, tak mi to nedovoli, dovoli mi to pouze z nerootovskeho
uzivatele. z root mi to Napise couldn't chdir ftp://blabla a nazdar!

Dekuji za odpovedi.

|  Michal Rada - MFF UK, Praha, obor Informatika             |
|  E-mail:  michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz                 |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |