Hi there... (Offices...)

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Listopad 12 12:14:28 CET 1998

On 12-Nov-98 Joe Kundlak wrote:
> Nazdarek, lidi...
> Budu psat cesky, by ste mne lepe rozumneli...
>
> Jsem novej do Linuxu, zacal mne interesovat s clanky v PC Revue
> (Slovensko). Mam nejnovsi release na CD - Redhat 5.1... Prave jsem ve
> stadiu konfigurace, jenom bych potreboval nejakou verzi nejakeho
> Office-oveho packu (StarOffice...), nechce se mi ho stahovat z Netu,
> 70 Mega...
> Poradte, kdyz muzete...
Kratce bych to vyjadril takto:
Kdyz to nemuzes stahnout ze site, mas dve moznosti:
1. kamarada, ktery ti to pujci na ZIPce nebo podobne
2. koupit od nejake firmy, ktera se prodejem tohoto zabyva

Vic mne nenapada. Ale treba jsem nekoho inspiroval a bude chtit ukazat,
ze je chytrejsi, tak urcite napise ;-)

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language