kernel 2.0.35 a zvukovka MAD16

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 12 15:04:37 CET 1998

On Thu, 12 Nov 1998, Branislav Zarnovican wrote:

> Mam doma Mozarta, co ma ten isty driver (mad16.o). Uz som sa s tym babral.
> Tusim v tej verzii je nejaky bug v Makefile. Chybaju tam nejake zavislosti.

Take mam mozarta, take me to blblo, 2.0.36 z RedHatu5.2 se mi ale
zkompilovalo a karta tak-tak chodi.

(tak-tak: pri prehravani MP3 se pocitac po cca 2 minutach \pokud
downsampluji, tak i po delsi dobe\ zasekne a pomuze jen tvrdy reset. Dela
to jak amp, tak mpg123. cat neco.au> /dev/dsp funguje, cdromka pres
zvukovku hraje. Nemate tuseni, kde je problem?)

Lisak

Somewhere, just out of the sight, the unicorns are gathering...
lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz | PGP key: finger lisak na atrey...
     Some think the Devil rules Halloween. They're wrong