Problems with Rehdat-5.2

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Čtvrtek Listopad 12 16:12:18 CET 1998

>    Myslel jsem predevsim na konsoli!!!!!!!!!!!!!!
> Diky,
> 		Majkl

Mas nastaveny "cesky" terminal viz. set -> TERM=linux-lat

Pro MC:
Ukonci mc. V souboru .mc (v home) si najdi seznam barevnych terminalu
(slovo color) a tam dopln linux-lat Mozna ma mc i default
konfiguracni soubor, to nevim.

Nebo zmen TERM na TERM=linux Nevim vsak, co to pak nebude chodit s
cestinou, mozna budou blbe ramecky v mc a podobne. Lze to vsak udelat
i docasne pro jednotlive programy skriptem, a urcite i jinak.

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137