Extended + Re: Re StarOffice...

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Listopad 12 16:37:49 CET 1998

On Thu, 12 Nov 1998, Joe Kundlak wrote:
> Kto to tak prodava, napr. na Slovensku?
To nevim :-( , ale treba se nekdo ozve...

> Dalej, nemozem FIPS-ovat Extended Dos Partition?
Ani se nedivim. FIPS jsem sice pouzil jen jednou, ale jen na primarni
oddily. Ja bych spis zkusil trosku zkratit ten primarni oddil,
aby se tam pak vesel adresar boot (kvuli lilo). Pak bych zkusil
fipsnout ne extended partisnu, ale logickou jednotku (tu DOSovskou).
No a na miste, ktere uriznes z te primarni, udelas linuxovou partisnu
(ID=83),
melo by stacit 20MB (na adresar /boot), a pak nadelas logicke jednotky,
z nichz jedna bude swap (ID=82) a zbytek budou linux native (ID=83).

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language