RedHat x Slack

David Trcka trcka na poda.cz
Čtvrtek Listopad 12 17:59:24 CET 1998

On Thu, 12 Nov 1998, Jan Derfinak wrote:

> Prave preto je tu rpm -Va.

Ze zvedavosti: a jak se to resi v pripade, ze dany sw se nedodava jako rpm,
ale tar.gz? Ma na to RedHat taky nejakou utilitu?

> Ustipacna otazka: Urobis si pri tom zaznam o kontrolnych sumach suborov,
> case modifikacie, pristupovych pravach, vlastnikovi, skupine, tak ako to
> robi rpm?
Na to mam tripwire... Ten se mi navic stara i o uzivatelska data, webove
adresare apod.

> debianom su tiez rozdiely, ale nie su neprekonatelne. (V debiane viem
> instalovat rpm, v redhate deb, a vo vacsine pripadov to aj funguje bez
> problemov.)

Tusim ze existuje i podpora rpm pro slackware. BTW nemate nekdo potuchy, kde
by se to mohlo vyskytovat?

David Trcka, PODA s.r.o., Havirov