Red Hat 5.2 a cestina v X

Pavel Honzatko honzatko na ure.cas.cz
Čtvrtek Listopad 12 18:20:41 CET 1998

Petr Kolar wrote:
Jedine, co je potreba
> po instalaci, pri ktere jste vybrali jako jazyk cestinu, udelat (pro
> xterm, netscape a dalsi programy, ktere korektne funguji bez forcedIM a
> podobnych hacku), je pridat radek
>
> cs_CZ                   cs_CZ.ISO8859-2
>
> do /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias. Neni nutne jakkoli upravovat
> XF86Config (tedy aspon doufam, ze pri korektni instalaci se tam neobjevi
> nejaka zrada, moje instalace nebyla zrovna bez problemu), pouze staci
> prikazem napriklad
>
> setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_prog)' -compat group_led

> [...]

Hmm, tak jsem to tak nejak zkusil.
Stare instalacni diskety RH5.1 (boot/suppl)
= problem (base/comps is not 0)

instalacni diskety RH5.2 = no problem

+rpm -Uvh ISO8859-2 fonty
+vyse uvedene body

KDE terminal se se mnou bavi cesky       ... good
xterm pise "nesmysly"                    ... uf
netscape zobrazuje ceske texty cesky     ... good
nechtscape composer pise necesky         ... ufiuf

co s tim?
--
                            		Pavel