RedHat x Slack

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Listopad 12 18:30:55 CET 1998

> V tomto bode jsem neodolal, musim to taky trosku komentovat ;)
> Jsem dost zaryty slackwarista, ale nedalo mi, abych nekolikrat nevyzkousel,
> jak se vlastne pracuje s RedHatem. Zkousel jsem 5.0 a 5.1, a ma zkusenost
> je, ze mi v konecnem dusledku dalo vic prace a vzalo vic casu dokopat RedHat
> do takoveho stavu, aby pak jeho pripadne nastavovani a podobne veci byly tak
> komfortni a casu usporne, jak se tvrdi a jak bych si rad predstavoval.
> Skoda... Asi me zrovna toto odradilo...
kazdy sa vyzna vo vlastnom bordeli :-) redhat je spraveny na konfiguraciu
podla mna dost jednoducho. na vsetko je pekne subor, cize mozem nastavovat
nezavisle vela veci. urcite je to pre mna lepsie ako nastavovat nejaky
Sun, Irix alebo Digital Unix, kde je vsetko hodene do jedneho sacku.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/