RedHat x Slack

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Listopad 12 18:34:22 CET 1998

> Ze zvedavosti: a jak se to resi v pripade, ze dany sw se nedodava jako rpm,
> ale tar.gz? Ma na to RedHat taky nejakou utilitu?
a nebodaj nejaky linux na to nieco ma ? rad sa informujem. lebo ja som
vzdy rozbalil a spravil rucne. Lenze rpm to robi vsetko za mna.

> Na to mam tripwire... Ten se mi navic stara i o uzivatelska data, webove
> adresare apod.
hmm... tripwire si moze hodit aj redhat-ista. Lenze NAVYSE ma aj rpm :-)

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/