sql v cecku

David Sauer davids na iol.cz
Čtvrtek Listopad 12 19:40:31 CET 1998

    JS> Dobry den !
    JS>   Mohl by nejaky dobry clovek uvest sve zkusenosti s pristupem k sql v
    JS> cecku ? Jsem amater, jedna se mi tedy o to, co vsechno je potreba. Jake
    JS> knihovny, jaky server je dobry atp.

Zalezi na tom co chces delat. Na jednodusi veci MySQL (nema
transakce), jinak asi PostgreSQL. Chysta se INFORMIX, ORACLE, SyBASE
apod.
  Dokumentace k MySQL je dobra, k postgresu malinko horsi. Interface
do C existuje u obou, popis v dokumentaci. Knihovny jsou obvykle primo
v distribuci. Jinak je potreba obvykle vyvojove prostredi pro C.
  Jeste URL:
    http://www.mysql.com/
    http://www.postgresql.org/

Maly rozdil je take v ditribucni politice, v zkratce postgres lze
pouzit vsude, mysql se pro komercni pouziti musi zaplatit.

			hope this helps,

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)