vypnutie pam

Pátek Listopad 13 03:48:08 CET 1998

Pavel Kankovsky (peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:
: On Wed, 11 Nov 1998, Martin Riska wrote:
:
: > Alebo ako sa da PAM skonfigurovat, aby som si mohol zvolit take heslo ake
: > ja chcem a nie take, ktore mi PAM dovoli pouzit!
:
: ne ze bych to doporucoval, ale mozna by stacilo vyhodit
: z /etc/pam.d/passwd radek obsahujici pam_cracklib

A navic se z dalsiho radku musi vyhodit parametr use_authtok nebo tak nejak!
Nez jsem na to prisel tak jsem asi pul hodiny nevericne ziral co to dela za
ptakoviny. Nakonec doslo na studium adresare /usr/doc/pam a vse se vyjasnilo.
Myslim ze to je misto kde mel pan Riska take zacit...

Leos Bitto