Instalace StarOffice - vytuh

Michal Příhoda mph na spinet.cz
Pátek Listopad 13 08:46:54 CET 1998

Petr Mojzisek píše ve zprávě <364B44F7.679B54E5 na sh.cvut.cz>.
>Zdravicko,
>
>mam mensi problemek. Stahl jsem si SO 5.0 z www.penguin.cz, byl nejaky
>poskozeny, ze stardivision to probehlo O.K.
>Po rozbaleni jsem spustil setup a ... vytuh. Abych Linuxu nekrivdil, tak
>ten se nesesypal - rozumejte jadro. Slo se zalogovat ze site a delat
>ruzne pokusy.

Ten samy problem mam i ja, RH 5.1, SO50 angicka verze, AMD K6-233, 64 MB a
na disku mista pozehnane.
StarOffice jede, ale ve chvili, kdy ma naskocit nejaky dialog, objevi se jen
dialogove okno a tim to ztuhne. Zkousel jsem pote setup /repair, takze
staroffice se nainstalovala bez jakehokoli dialogu, nicmene neni to jen
problem setupu, vytuhne to i pri spusteni samotne office. Zase na dialogu.
Instalaci RH mam cistou, takze by tam snad nemel byt problem s knihovnama,
StarDivision tvrdi, ze to ma jet. Ach jo.

>3, Jestli to nejde spravit, jak se da remote shutdown?

Reboot u me tuhne na pokusu stopnout gpm, ale kdyz ho killnu brutalne a
rucne (kill -9 'cat /var/run/gpm.pid'), zbytek probehne normalne.