RedHat x Slack

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Listopad 13 09:35:26 CET 1998

   From: David Trcka <trcka na poda.cz>
   Date: Fri, 13 Nov 1998 08:02:18 +0100 (MET)

Zdravim,

   > Takze jestli ma, ma to pro me cenu. Jinak ne, protoze kdyz si nainstaluju
   > RedHat a pak tam namlatim dvacet dalsich tar.gz, tak z toho mam zase stejny
   > hybrid jako slackware, az na to, ze se jeste navic nevyznam v milionu
   > konfiguracnich souboru.

nechci nejak rozdmichavat diskusi, ale pokud na jakykoli system
"namlatite" nejaky tar.gz balik, tak v nem stejne ten "bordel" mit
budete. Ale jedno mi neni jasne - proc tam chcete davat tar.gz?
Vyrobte si RPM balik sam, pokud jeste neni o cemz bych si dovolil
myslim ze velice uspesne pochybovat.

Totez plati i po s/RPM/deb/ - je to obecne. Je to pouze otazkou
managmentu systemu, jestli v nem "bordel" je nebo ne. Nesouvisi to
primo s primarnim formatem instalovanych baliku (ted samozrejme
opomijim tar.gz protoze to _NENI_ vhodny format pro spravu a vubec i
distribuci systemu.)

Ale abych si taky rypnul... Co rikate tomu, ze Slackware 3.6 je
postaveny na libc5? Muj nazor na to je, ze Patrick uz chysta pochovani
Slackwaru, protoze pochopil, ze kvalitni distribuci opravdu nezvladne
jeden clovek. Jsem pouze zvedav, kterou distribuci si zvoli pote...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz