Hash II

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Listopad 13 11:23:09 CET 1998

Zdravim,

pred par dny jsem se pidil po nejake knihovne pro pouzivani hashe v C. Protoze
jsem nic nenasel, nakonec jsem se na to vrhnul a podarilo se mi
naimplementovat hash, ktera je stejne rychla (a nekdy i o neco rychlejsi) jako
ta v PERLu.
Implementace je puvodni az na hashovaci funkci - tu jsem si vypujcil z PERLu
(je fakt dobra). Takze kdyby mel nekdo nekdy zajem, muzu poskytnout.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz