RedHat x Slack

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Listopad 13 11:30:49 CET 1998

On Fri, 13 Nov 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> Ale abych si taky rypnul... Co rikate tomu, ze Slackware 3.6 je
> postaveny na libc5? Muj nazor na to je, ze Patrick uz chysta pochovani
> Slackwaru, protoze pochopil, ze kvalitni distribuci opravdu nezvladne
> jeden clovek. Jsem pouze zvedav, kterou distribuci si zvoli pote...

libc5: protichudne pocity - castecne mi to nevadi, protoze zatim jsem
nenarazil na to, abych kvuli tomu, ze tam je libc5, nemohl neco pouzivat, co
potrebuju. Castecne me to trosku mrzi, protoze uz je to zastarale.
pochovani slackwaru: jednou to holt prijit muselo ;)

David Trcka, PODA s.r.o., Havirov