StarOffice a cestina

Jan X. Postransky postry na gandalf.fsih.cvut.cz
Pátek Listopad 13 14:15:11 CET 1998

On Thu, 12 Nov 1998, Antonín Rozsypal wrote:

> Jeden znamy ma problem - ve SO mu nejede cestina. V Linuxu ma cestinu
> nainstalovanou normalne, v ostatnich aplikacich bezi. V SO se v nabidce
> neobjevi ani ceske fonty.
> Mate s tim nekdo zkusenosti? Dik.

Me se podarilo zatim zprovoznit jenom dva postscriptove fonty. Mam
podezreni, ze SO bere jenom fonty, ktere jsou unikatni pro kodovani
iso-8859-2 (tj. pokud mam font times v iso8859-1 i v iso8859-2, ceska
varianta se ignoruje). Hlobeji jsem se problemem zatim nezabyval.
Ceske HOWTO lze nalezt treba na http://linux-cz.upce.cz.

-----
 Jan X. Postransky, PhD student
 Faculty Of Mechanical Engineering, Czech Technical University, Prague
 e-mail: postry na gandalf.fsih.cvut.cz
 phone: +420(0)2/24915319 ext. 116, 328