agp karta a Linux, FAT32 a Linux

Marek Picka XPICKAM na feld.cvut.cz
Pátek Listopad 13 14:13:05 CET 1998

> Dobry den
>
> Zacinam s Linuxe, takze se omlouvam za pripadne nevhodne dotazy.
> Nevim jeste kde co zjistovat.
>
> problem c 1.
> Mam AGP kartu s chipem S3-Savage a 8MB SDRAM.Zkousel jsem zkonfigurovat
> XWindow a spustit ho, ale nahlasil mi no screen found.
> Nevim jestli je to moje chyba v nastaveni, nebo jestli je to otazka
> podpory
> Linuxy pro AGP pripadne pro konkretni chip.

V AGP neni problem (z hlediska pocitace se totiz tvari jako
PCI a tak funguji i ovladace pro PCI -- akorat nejdou vyuzivat
nektere vymozenosti AGP).
X server pro Savage jeste neni (nebo spis jsem o nem jeste neslysel).
Jako jednu z moznosti bych videl pouzit nejake 2.1.1xx jadro s
podporou Frame Bufferu a patricny X-server.

> problem c2.
> nainstaloval jsem linux na pocitadlo disk kde mam 1 primarni part. s
> FAT32 a
> W98, jednu extended - na ni logicky disk s FAT 16.
> Pridal jsem jedem Linux Native a jeden Linuy SWAP
> Linux pri startu objevi vsechny partisny, ale hda5(tak oznacuje tu s
> FAT32)
> da do <>. Kdyz ji pak chci primountovat tak mi rekne ye kernel
> nepodporuje
> FAT32 system. Ale Linuxovy fdisk ji jako file system zna. Potrebuji to
> hlavne kvuli bootovani, jenye LILO tu partition take nenajde.

Patrne stary kernel.

> Prosim o jakoukoli radu, pokud mozno polopatickou, jeste se moc
> neorientuji.
>
> Predem diky moc.

               Marek
                 xpickam na fel.cvut.cz