w95 pod dosemu?

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Pátek Listopad 13 16:07:47 CET 1998

Ahoj !

> Nedavno jsem od znameho slysel, ze pod dosemu pro SGI UNIXy je mozne
> rozbehnout w95. Jak je na tom v tomto ohledu dosemu pod linuxem?

Nevim sice, co to bylo presne za verzi, ale rekl bych ze spatne ...
Zkousel jsem to s jednim kamaradem na Invexu (z toho prameni ma neznalost
verze) a vysledek byl horsi, nez jsme cekali ...
 Startuje se system Windows 95, logo, chvili nic, nyni muzete svuj
pocitac vypnout .... a v te chvili chcipnul celej komp ... pomohl jenom
reboot a fsck :(

S pozdravem
                    Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
Are you scared of speed? If so, try Windows NT.