<-- Re: ISDN rozhrani

Petr Savinec savinec na ges.cz
Pátek Listopad 13 18:31:23 CET 1998

>Jo. Pasivni TelesS0-16.3-deska, kernel 2.0.35, synchronni PPP,
>dial-on-demand pro maskaradovanou LAN - funguje to tak jak Pambu minil.
>
>V cem je problem?

1. Karta mi zabere irq=15, coz je blbe, protoze by tam melo
byt IDE sekun. (CDROM). Coz bych mel vyresit asi v 'lilo.conf'
prikazem append ....

2. Jadro tedy kartu inicializuje, ale neco to napise o tom, ze nema
nastaveny ... prenosovy protokol. (bohuzel ted nesedim u serveru ... nevim
presne)

Potreboval bych nastaveni kernelu (ISDN) a popsat dalsi konfiguracni
postup. Mam zkusenosti s diald a ppp (coz na zde spolehlive chodi) ... proto
jsem ocekaval, ze v systemu najdu nejaky device, ktery prislusi ISDN
rozhrani (analogicky k napr. cua1, ttyS1) ....
Diky moc.