sigsegv cought u GIMPa

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Listopad 13 19:30:19 CET 1998

Zuber Martin wrote:

>         Zdravim vsechny,
> provozuji Linux RH 5.1 distribuovany v CR Computerpressem. System jsem
> nainstaloval cely, pridal cestinu (klavesnici a fonty) do X z pribaleneho
> baliku, nachodil Xka a spustil GIMP. Ten mi nejdrive nahlasil ze v paternech je
> chyba a ze budu mit brzo problemy (problems may happen soon). Pokud stisknu pri
> kresleni napr. CTRL, tak na terminalu se objevi hlaska 'sigsegv caught' a GIMP
> spadne. GIMP je verze 0.99.28, zkousel jsem i GIMP 1, ale dela to same. Abych
> eliminoval chybu na hardware, zkousel jsem to na nekolika PC:
> [...]

Nepouzivate ceskou klavesnici xkb-forced? Gimp mi funguje cesky bez nutnosti
vnucovat mu cestinu tak, jak to dela tahle knihovan a mozna, ze si to proste
nerozumi. Napada me to v souvislosti s tim Netscapem, ktery se mi choval
podobne prave pri pouziti teto cestiny.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz