RH 5.2 i386, /etc/resolv.conf

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Sobota Listopad 14 12:05:22 CET 1998

Karel Volejnik wrote:

> V rh-5.2 je pouzit BIND rady 8, ktery se chova trochu jinak (jine
> konfiguracni soubory).
> Podivejte se do BOG (Bind Operational Guide, verze 8). Budete si muset
> stahnout plnou
> distribuci BIND verze 8, protoze v RedHatu z neznamych duvodu BOG do
> dokumentace bindu
> (/usr/doc/bind...) nedali.

resolv.conf pokud vim, nema s Bindem nic spolecneho. Tento soubor pouziva
napr. funkce gethostbyname() a zjisti v nem, na ktery nameserver se ma
dotazovat. Ale nezda se mi, ze by v RH 5.2 tento soubor nebyl nebo byl
nahrazen necim jinym - to mi prijde moc divoke.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz