ISDN & fax (karta AVM B1 PCI)

Petr Weiner weiner na ahimsa.fsik.cvut.cz
Sobota Listopad 14 17:31:34 CET 1998

Dobry den,

snazim se rozchodit ISDN pripojeni pro jednu lokalni sit. Precetl jsem si
FAQ z baliku isdn4linux.
Nasledujici odstavec mne zaujal:

| 29. Can I fax with isdn4linux?
|
| Several groups are working on fax software that will work together with
| isdn4linux. At the moment, it looks like it will never work... because
| timing is critical for fax software, and Linux doesn't yet have a real
| time environment. If you do want to fax, you'll have to install an analog
| fax modem along with your ISDN card.

Nemate nekdo nahodou zkusenost s tim, ze fax na ISDN karte pod linuxem
funguje? Na karte (viz SUBJ.) bych chtel pouzivat diald (popr pppd) s
mgetty, ktere by obsluhovalo fax.

					Diky za odpoved,
							profor

--
Petr Weiner
CVUT-FS, CPS \ Karlovo nam. 13 \ 121 35 Praha 2 \ phone: +420 2 24357581