Jaky LINUX + KONTAKT

Karel Volejnik Karel.Volejnik na be-net.cz
Sobota Listopad 14 21:21:30 CET 1998

Petr Šobáň wrote:

> Officia RedHat Linux 5.2 (3CD) za 1980Kc
> Officia RedHat Linux 5.1 (3CD) za   980Kc
> Vyplati se to?

Doporucuji RedHat 5.2, oproti 5.1 ma uz integrovanou cestinu rovnou v
distribuci (ackoliv ... je to nutne trochu donastavit). Navic je to uz
postaveno na
kompilaci pod egcs (pokracovatel GCC).

Redhat vsech verzi se da stahnout po FTP (oficialni mirror redhatu je
napriklad na
ftp.muni.cz) - to je asi nejlevnejsi (pokud jste nekde na universite).
V prodeji je knizka od Computer Pressu - "Linux CD-ROM a instalacni
prirucka",
ktera obsahuje CD RedHat 5.1 doplneny o ceskou lokalizaci (Jena Kasprzak)
asi za 120 Kc.

Vyse zminena CD - Official Redhatu obsahuji na jednom CD binarni distribuci,
na druhem zdrojaky a jeste je tam "Application CD", kde jsou ruzna dema
(vetsinou
plne verze pro osobni pouziti) komercniho software pod Linux.
Osobne se domnivam, ze kupovat to je vyhazovani penez (pokud mate rychle
pripojeni na internet  (coz vam asi vyjde jeste draz  :-))) lepsi je si to
postahovat
vcetne updates a vypalit.

> Ten muj by byl provozovan na 486DX4 120Mhz s 32Mb Ram
> pouze jako soukromy pocitac na hrani a k pripojeni na internet.

hlavne ze mate alespon tech 32 MB (doufam ze ne 32 Mb - megabitu).
Ale zadny pocitac neni dost rychly, aby byl dost rychly.