Padani Netscape 4.06

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Listopad 16 07:53:55 CET 1998

Tomas Mrazek (xmrazek na fi.muni.cz) wrote:

> Preji dobry den,

> Mam takovyto problem:

> Od jiste doby mi zacal padat pod RH 5.1 muj Netscape 4.06. Pada prevazne,
> kdyz zacnu vyplnovat textove pole nejakeho formulare. Ale nekdy spadne
> uplne sam od sebe. Mam podezreni, ze se toto padani zacalo objevovat po
> instalaci ceske klavesnice s baliku XKB-czsk-forcedIM-0.03-2 z
> instalacniho CD-cka od Computer Pressu.

Doporucuji nainstalocat novejsi verzi XKB-czsk-forcedIM-0.04 a pred
spustenim netscape zajistit odstraneni promenne XLIB_FORCE_I18N (nastavit na
hodnotu 0 a nebo jeste lepe udelat unset). Tim by se melo padani netscape
omezit uz jen na ty standardni pady ...

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---