Graficka a zvukova karta pro Linux

Martin Boček Martin.Bocek na merlin.cz
Pondělí Listopad 16 10:18:12 CET 1998

Dobry den,

planuji koupi noveho pocitace a rad bych se pak dostal i k Linuxu (zatim
s nim nemam zadne zkusenosti). Poradte mi, prosim, ktera z nasledujicich
grafickych a zvukovych karet bude pro Linux lepsi (myslim tim, kterou
Linux podporuje)

Graficka karta:
- graficka karta Chaintech C5000, cip Cirrus Logic GD-5465 3D, AGP, 4MB
Rambus DRAM
- graficka karta Chaintech I7000, cip Intel 740, AGP, 8MB SDRAM

Zvukova karta:
- SoundBlaster 64 OEM, Wave Table, Plug&Play
- SoundBlaster 128 OEM, PCI, Wave Table, Plug&Play

Jak jsem tak zatim zjistoval, tak pro Linux bude asi lepsi graficka
karta s GD-5465 a zvukova karta SB 64 (radeji bych si ale koupil lepsi
komponenty, protoze nebudu pouzivat jenom Linux, ale i Windows 98).

Dekuji,

Martin Bocek