Linux a vice CD-ROM mechanik

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pondělí Listopad 16 10:55:41 CET 1998

Radek Vybiral wrote:

> Neco podobneho se da realizovat velice vtipne (jak jinak u Linuxu, ze :)
> Podrobny popis na URL:
> http://www.linuxgazette.cz/issue34/jachim.html

To je sice zajimave, ale je to pro jen pro ide mechaniky.
Ja se momentalne potykam take s problemem CD changeru. Mam
v masine 5 CD changer nakamichi (docela hezka masinka, velka
jenom jako single CD mechanika). Vse mi funguje docela dobre,
vsechna vlozena CD jdou montovat i cist, ale problem nastane,
kdyz 2 nebo vice procesu ma velke naroky na vice CDcek soucasne.
Chvili to jede, mechanika parkrat CD prehodi, ale pak vse skonci
timeoutem - ani jeden proces se nedostane ke svym datum. Zatim
nevim jak z toho ven.

	Pavel Formanek

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz  |
| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |