AGP Karty v XFree86

Jan Kurik kurik na reax.cz
Pondělí Listopad 16 11:04:01 CET 1998

    Dobry den !

    Chtel bych se zeptat, zda je nejaky rozdil mezi kartama AGP a PCI z
hlediska X-su.
    Mam dve AGP karty (AGP Rage II, AGP Rage IIC+). Jedna ma 4MB a druha
8MB. Obe karty jsou v X-sech podporovany jako PCI. Mne je ovsem SuperProbe
detekuje jako svga s 0MB (slovy : nula megabytes) pameti. Vzhledem k tomu,
ze je AGP vylepsene PCI, tak jsem si myslel, ze s tim nebude problem, ale
bohuzel.
    Nemuzete mne nekdo prosim nasmerovat na nejake nastaveni techto karet
tak, aby podporovaly 1024x768 v hloubce 24 bits. Nepotrebuju rychlost, takze
pokud grafika nebude akcelerovane tak to ozelim. Pokud jsem zadal rucne ke
karte v XF86Config parametr Videoram, tak se rozbehla, ale jen 640x480 v
hloubce 8 bits.
    Mam Debian s jadrem 2.0.34 a posledni XFree86 stazene v patek (13.11.) z
www.xfree86.org (verzi ted z hlavy nevim).

    Diky

Jan Kurik <kurik na reax.cz>