tacac+

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Listopad 16 14:04:43 CET 1998

klicka na mmp.plzen-city.cz (Klicka Jan) writes:

> Pokud se shodneme, ze korektni nazev je TACACS+ :-)), tak se da najit treba
> na
>
> http://www.merit.edu/aaa
> ftp://ftp.merit.edu/radius/releases

Skoda, ze se jedna o RADIUS server. Coz je ponekud jiny protokol.
Tento server sice muze delat proxy pro TACACS+, ale ne v zakladni
verzi, ktera se da stahnout.

Ja jsem videl pouze jeden tacacs+ server, neni free, ale je dostupny
vsem zakaznikum cisca na jejich zakaznicke casti webu.
Na linuxu pracuje celkem bez problemu (az na to, ze jiste opomenuti v
ciscu ho celkem spolehlive slozi - coz je ovsem zpusobeno kombinaci
cisco - tacacs+).

Brno, Czech Republic