Pthreads, select, pthread_cond_wait

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Listopad 16 16:27:00 CET 1998

Debugovat vlakna jsem zkousel, ale mohl jsem krokovat pouze hlavni proces.
Po necem, cim bych mohl debugovat i jina vlakna, jsem se neohlizel.

Pri debugovani bylo ale treba nastavit v gdb asi toto
	handle SIGUSR1 nostop noprint pass
	handle SIGUSR2 nostop noprint pass

Jinak se program porad zastavoval (LinuxThreads pouzivaji USR1 a USR2 ke svoji praci).

					Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Adress:  U nove skoly 292                                         *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *