gcc na vzdalenem disku

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Listopad 16 16:58:29 CET 1998

Ahoj,

 maly problem (bohuzel jen vzdalene souvisejici s Linuxem). Mame U**Xovou
ucebnu. vetsina softu je na nfs disku na serveru (NETRA). Chci tam
nainstalovat GCC (na ucebne je HPUX a strasne archaickym kompilerem).
 No a nejak mi to nejde :-( prelozil jsem to, nainstaloval jsem to na NFS
disk, ... a nic ... :-((

 krici to, ze nemuze najit cpp - preprocesor ?? (proc, vzdyt gcc ma
preprocesor v sobe ??, nebo nee ...)
			   cc1 ?? - egh, a co je tohle!?!

 vim, ze to s Linuxem moc nesouvisi, ale aspon s Unixem a GNU trochu jo.
Resil jste nekdo neco podobneho, z manu jsem se toho moc nedozvedel.

	Diky

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "