gcc na vzdalenem disku

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Listopad 16 18:01:21 CET 1998

On Mon, 16 Nov 1998, Karel Volejnik wrote:

> preprocesor je externi program, stejne jako optimalizer a linker. Kouknete
> se do manu

jo, to jsem se dival, ale neni mi to jasny, protoze v manu se pise:

 compiler driver program spusti jeden nebo vice podprogramu 'cpp' cc1'
 'cc1plus' 'as' 'ld' s tim, ze se je pokusi spusit s
 $GCC_EXEC_PREFIX/program.

 no jo, ale treba ld je standardne v distribucu HPUX (bundled) a v gnu
 binutils pro HPUX neni, ostatni veci v gnu binutils jsou a samozrejme se
 po prekladu nainstalovaly do spec adresare (na nfs jsem to
 prekopiroval jako adresar /.../binutils 2.7). A v baliku gcc treba
 programy 'cc1' nebo 'cpp' nejsou (a nebo jsem to blbe prelozil !)

 Problem je tedy v tom, ze v GCC_EXEC_PREFIX nemohu zadat vice cest (tak
 to alespon chapu ...)

 Mimochodem, kdyz neni tato promenna nastavena, postupuje se podle
 promenne PATH (to mam z manu). A tam MAM nastaveny cesty jak do
 /..../gcc-2.7.2.3/bin tak i do /..../biutils-2.7/bin. A mam je jako prvni
 v seznamu, takze je to najde drive nez standardne dodany bundled 'cc'

 BTW: instaloval jsem to opravdu tak , ze jsem to kompiloval do
 /usr/local/{gnu-binutils,gnu-cc} a pak to zataroval, hodil na server a
 roztaroval tam, kde jsem to chtel mit. Neni zakopanej sakal taky nekde
 tady ??

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "