RedHat x Slack

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Listopad 16 18:39:03 CET 1998

David Trcka (trcka na poda.cz) wrote:

: Ale neee, tak jsem to nemyslel. Uvazuju tak, ze kdyz ma RedHat rpm, coz je
: bezesporu skvela vec, tak prece se mi nechce do te instalace jeste michat
: nejak tar.gz, aby v tom byl pak bordel, ne? Myslel jsem, jestli se nejak umi
: rpm postarat i o baliky typu tar.gz, aby se pak s nima zachazelo stejne
: (tzn. predtim zminene rpm -Va napriklad).

rpm samo o sebe to nevie. Ovsem ak ten soft za nieco stoji
a ma rozumne urobenu kompilaciu (configure, make, make install
a nie rucna editacia rozlicnych .h), je prebalenie do rpm-ka
zalezitostou niekolkych desiatok minut - ona to zase nie je
ziadna velka veda.

Zdravi
--
				Stano